Logg inn

Spørsmål og svar i forbindelse med Covid-19

Her kan du finne svar på de vanligste spørsmålene våre kunder stiller oss i forbindelse med Covid-19 utbruddet.

Vi jobber kontinuerlig for å opprettholde og tilby service av høy kvalitet til våre kunder, og løse eventuelle utfordringer våre eksisterende og nye kunder kan oppleve som følge av Covid-19 utbruddet. Vi ber om tålmodighet under denne tiden, da det er økt pågang hos oss og det kan ta litt lengre tid enn normalt å nå oss på telefon.

Hvis du som kunde har blitt økonomisk påvirket av Covid-19 utbruddet, ønsker vi å forsøke å hjelpe deg. Vi har allerede iverksatt et konkret tiltak for at nettopp det skal kunne være mulig.

Dersom du har blitt permittert eller oppsagt, eller ellers kan dokumentere en inntektsreduksjon som følge av de rådende forhold, vil du nå kunne søke om avdragsfri betjening gjennom en periode på opptil 6 måneder.

For mer informasjon om dette, kan du ringe 21 30 52 90 eller sende mail til lanadmin@bluestep.no

Vil behandlingstiden for min søknad bli påvirket?

Til tross for omstendighetene har vi satt i gang tiltak for å opprettholde et høyt servicenivå. Dermed skal ikke prosessene hos oss bli påvirket. Men vi ber om forståelse for at det i perioder kan være litt lenger svartid grunnet økt arbeidsmengde.

Hvike tiltak har Bluestep satt i gang i henhold til Covid-19?

Bluestep har innført flere tiltak for å redusere muligheten for smitte. Vi har fordelt våre ansatte over flere kontorer og etasjer, innført hjemmekontor for de som har mulighet til dette, endret arbeidsrutiner og begrenset reiser og besøk.