Logg inn på Mine sider

På Mine sider har du alt på ett sted. Her kan du enkelt se hvordan det går med lånene dine, følge med på betalingene og se hvordan sparepengene vokser. Du logger deg trygt inn med BankID, enten du bruker mobil, nettbrett eller PC.

Logg inn

Rask og enkel innlogging

Å logge inn går raskt, det tar bare noen sekunder.
Trykk på knappen over, så kommer du til innloggingssiden. Der bekrefter du med BankID, og får umiddelbart oversikt over alt som gjelder lånene og sparekontoene dine.

På Mine sider kan du:

  • Se og administrere lånene og fakturaene dine
  • Åpne nye sparekontoer
  • Overføre, sette inn eller ta ut penger
  • Endre kontaktinformasjonen din når det passer deg

Trygghet først

Sikkerheten din er alltid viktigst for oss.
Derfor bruker vi BankID for innlogging – det gir deg en trygg og sikker opplevelse hver gang.

Husk å:

  • Aldri dele BankID-en din med andre
  • Logge ut når du er ferdig
  • Være oppmerksom på falske e-poster og svindelforsøk

Ofte stilte spørsmål

  • Om du ikke husker passordet, må du ta kontakt med banken som har utstedt din BankID.

  • Av sikkerhetsmessige årsaker blir du automatisk logget ut av mine sider ved inaktivitet. Dette beskytter deg hvis du glemmer å logge deg ut før du forlater maskinen.

  • Bluestep Bank utsteder ikke BankID, men du kan bruke din BankID for å logge inn på Mine sider hos oss.

    Dersom du opplever problemer med din BankID og trenger hjelp, bør du kontakte banken som har utstedt din BankID. Fungerer din BankID på andre nettsteder og apper, men ikke hos Bluestep Bank, vennligst ta kontakt med oss for assistanse.

    Merk at BankID på mobil snart vil slutte å fungere. Derfor anbefales det å benytte seg av BankID-appen, som er den nyeste løsningen. Med den kommende utfasingen av BankID på mobil, har bankene stoppet nye registreringer for denne tjenesten. For mer informasjon om hvordan du kommer i gang med den nye appen, besøk https://bankid.no/kom-i-gang-med-appen.

  • Nei, en BankID avtale får du hos din daglige bank. Er du usikker på om du har en BankID-avtale i dag, må du kontakte din bank. Dette gjelder også for bestilling av ny avtale. BankID er basert på en samordnet infrastruktur som er utviklet av banknæringen, og du kan benytte deg av BankID på tvers av banker og finansinstitusjoner så lenge nettsiden har støtte for bruk av BankID.

  • Det er mange årsaker til at din BankID kan bli sperret, som f.eks. at det har blitt tastet inn feil sikkerhetskode flere ganger på rad. For å få fjernet sperringen må du ta kontakt med banken som har utstedt din BankID brikke.