Spørsmål og svar

Jeg har problemer med min BankID, hva gjør jeg?

Bluestep Bank utsteder ikke BankID, men du kan bruke din BankID for å logge inn på Mine sider hos oss.

Dersom du opplever problemer med din BankID og trenger hjelp, bør du kontakte banken som har utstedt din BankID. Fungerer din BankID på andre nettsteder og apper, men ikke hos Bluestep Bank, vennligst ta kontakt med oss for assistanse.

Merk at BankID på mobil snart vil slutte å fungere. Derfor anbefales det å benytte seg av BankID-appen, som er den nyeste løsningen. Med den kommende utfasingen av BankID på mobil, har bankene stoppet nye registreringer for denne tjenesten. For mer informasjon om hvordan du kommer i gang med den nye appen, besøk https://bankid.no/kom-i-gang-med-appen.

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?

Du er velkommen til å kontakte oss.

Telefon: 21 30 52 00

E-post: kundesenter@bluestep.no