Nei, en BankID avtale får du hos din daglige bank. Er du usikker på om du har en BankID-avtale i dag, må du kontakte din bank. Dette gjelder også for bestilling av ny avtale. BankID er basert på en samordnet infrastruktur som er utviklet av banknæringen, og du kan benytte deg av BankID på tvers av banker og finansinstitusjoner så lenge nettsiden har støtte for bruk av BankID.

Spørsmål og svar
Kan jeg få BankID av Bluestep Bank?
Ofte stilte spørsmål om Tekniske spørsmål:
- Min BankID er sperret - hva gjør jeg?
- Jeg har problemer med min BankID, hva gjør jeg?
- Hva gjør jeg når jeg ikke husker mitt personlige passord ved innlogging med BankID?
- Hvorfor blir jeg automatisk logget ut av nettportalen?
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Du er velkommen til å kontakte oss.
Telefon: 21 30 52 00
E-post: kundesenter@bluestep.no