
Spørsmål og svar
Kan jeg innbetale ekstra på lånet mitt?
Ja, ønsker du å legge inn en ekstra innbetaling på lånet må dette skje manuelt ved å legge inn en melding med teksten «ekstra avdrag» i stedet for å bruke KID. Hvis betalingen ikke merkes med en melding og blir betalt med KID-nummeret, blir beløpet automatisk lagt til gode og trukket av ved neste faktura i stedet for å nedbetale lånet.
Ofte stilte spørsmål om Betaling:
- Hvordan tilbakebetaler jeg lånet?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor kan jeg ikke se fakturaen i nettbanken?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor er ikke terminbeløpet trukket?
- Kan jeg endre forfallsdatoen på min AvtaleGiro?
- Kan jeg få avdragsfrihet på lånet mitt?
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Du er velkommen til å kontakte oss.
Telefon: 21 30 52 00
E-post: kundesenter@bluestep.no