Banken forsøker å trekke beløpet i 4 virkedager etter forfallsdato. Du kan se i nettbanken din om betalingen har blitt stoppet. De fleste nettbanker gir deg muligheten til å aktivere betalingen igjen og det blir gjort daglig forsøk på å trekke terminbeløpet i 4 virkedager etter forfall.

Spørsmål og svar
Hva skjer hvis jeg ikke har dekning på konto på forfallsdato?
Ofte stilte spørsmål om Betaling:
- Hvordan tilbakebetaler jeg lånet?
- Kan jeg innbetale ekstra på lånet mitt?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor kan jeg ikke se fakturaen i nettbanken?
- Jeg har AvtaleGiro, hvorfor er ikke terminbeløpet trukket?
- Kan jeg endre forfallsdatoen på min AvtaleGiro?
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Du er velkommen til å kontakte oss.
Telefon: 21 30 52 00
E-post: kundesenter@bluestep.no